Wikia

Hal der helden intro

De Hal der Helden is te vinden onder de tab "Sociaal".

De Hal der Helden vereert de mensen die hebben geholpen in de ontwikkeling van Habitica.

Er zijn twee hallen geïmplementeerd die de gebruikersnamen van spelers en hun bijdrages tonen. De eerste hal is de Hal der Bijdragers, die gaat over de inhoudelijke bijdrages die gebruikers hebben geleverd. De Hal der Weldoeners gaat over de financiële ondersteuners.

Hal der Bijdragers

Hal der bijdragers

Gebruikers die hebben bijgedragen in tijd en moeite voor Habitica staan in de Hal der Bijdragers.

In de Hal der Bijdragers stan alle gebruikers die tijd en moeite hebben gestoken in Habitica. Dit hebben ze gedaan door aan de code te werken, de website te delen, de wiki te bewerken, kunst te maken of door andere bijdrages te doen.

De lijst is gesorteerd op het aantal bijdrages dat een persoon heeft geleverd, van de meeste naar de minste. De Hal laat ook de titels van de bijdragers zien, welke laat zien wat ze hebben gedaan om de bijdragersstatus te krijgen. Meer details zijn te vinden in de volgende kolom.

Bijdragers die admintaken hebben verricht hebben een 'Spelmeester'-ster bij hun naam staan in de Hal der Helden en hebben vaak meerdere namen en bijdrages staan.

Spelers die graag willen worden toegevoegd aan de Hal der Bijdragers kunnen op de pagina bijdragen aan Habitica lezen wat ze daarvoor moeten doen.

Hal der Weldoeners

Hal der weldoeners

Gebruikers die een bijdrage hebben gedaan aan de Kickstartercampagne van Habitica staan in de Hal der Weldoeners.

De Hal der Weldoeners is een lijst van gebruikers die Habitica hebben geholpen door een bijdrage te doen aan de Kickstartercampagne van Habitica. De lijst is gesorteerd op de hoeveelheid geld die een gebruiker heeft bijgedragen, van het meeste naar het minste. Je kunt meer lezen over de campagne en haar sponsors op de Kickstarter-pagina. Omdat de Kickstartercampagne is beëindigd is het voor nieuwe leden niet langer mogelijk om in de Hal der Weldoeners te komen.